مرگ ملک عبدالله پادشاه ظالم حجاز در آستانه ظهور
احادیث شریف از وقع زلزله ای بزرگ در حجاز در ایام نزدیک به ظهور خبر می دهند ، زلزله بسیار پر قدرت که نه تنها عربستان که تمام جهان و مخصوصاً کاخهای ظلم و جور را خواهد لرزاند ، زلزله ای که قلبهای منتظران و شیفتگان حضرت را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور خواهد کشاند.
زلزله ای که تنها یک کشته خواهد داشت ، زلزله ای شادی بخش که نام و یاد و بشارت آمدن یار را ورد زبان همه خواهد کرد.
مرگ ملک عبدالله پادشاه ظالم حجاز در آستانه ظهور که قرنها پیش توسط ائمه اطهار(ع) پیش بینی شده ، یکی از مهمترین نشانه های قریب الوقوع بودن ظهور است و در واقع می توان آن را کلید آغاز شمارش معکوس وقایع ظهور در نظر گرفت تا جائی که صادق آل محمد(ص) می فرمایند :
که هرکس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند ، من ظهور را برای او تضمین می کنم!...(1)
امام صادق (ع) :
آنگاه كه مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشينى او نسبت به هيچكس به توافق نمى رسند و اين جريان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى يابد، عمر سلطنت هاى چندين ساله بسر آمده ، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندين روزه فرا مى رسد. ابوبصير مى گويد: پرسيدم : آيا اين وضع به طول مى انجامد؟ فرمود: هرگز.و اين درگيرى بعد از كشته شدن اين پادشاه (عبدالله ) منجر به كشمكش بين قبيله هاى حجاز مى شود. ( بحار 52 ص 210 و 240 )
و اینک منتظران مقدم مهدی فاطمه(س) بی صبرانه در انتظار شروع سلسله وار حوادث ظهور با تحقق این نشانه هستند ، علی الخصوص با فجایع صورت گرفته توسط این خاندان منحوس و کشتار مظلومانه شیعیان بی دفاع یمن و عراق که در واقع تیشه به ریشه خود زده و آخرین میخ را بر تابوت خود کوبیده اند.
تغییرات گسترده در خاورمیانه بدنیال مرگ عبدالله
فارغ از مسئله ظهور ، تحقق این واقعه تاثیری بسیار عمیق بر معادلات سیاسی ، اجتماعی منطقه خواهد گذاشت ، سالهاست که وهابیت منحوس و رژیم آل سعود چون دملهای چرکینی پیکر امت اسلامی را آزار می دهد ، ارتباطات گسترده با دشمنان خونی جهان اسلام مانند آمریکا و اسرائیل ، خلق و پشتیبانی گروههای تروریستی در جای جای منطقه از افغانستان و پاکستان تا ایران و عراق و فلسطین و لبنان ، از القاعده و طالبان تا نصرالاسلام و ... تلاش بی وقفه برای گسترش تفکر خشونت زای وهابیت و گسیل سیل افراد فریب خورده انتحاری به نقاط مختلف جهان اسلام ، نابودی فیزیکی و فرهنگی شیعیان با هزینه کردن میلیاردها دلار، ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان با تکفیر و فتواهای آنچنانی و ... همه و همه گوشه ای از جنایات این دست پرورده های استعمار است.
و اینک اوضاع سیاسی اجتماعی عربستان در حال انفجار است ، وجود 80 شاهزاده تشنه قدرت که مانند گرگهای گرسنه در انتظار فرصت برای حمله و ستیز هستند ، اوضاع بسته سیاسی عربستان که سالهاست حسرت آزادی و انتخاب و حق رای را بر دل مردم عربستان گذاشته است، زمینه های بسیار مساعدی برای بحرانهایی عمیق است که تنها با یک جرقه و حادثه ایجاد خواهد شد. مرگ پاشاه هشتاد و خورده ای ساله عربستان که حتی کارشناسان عربستانی و آمریکایی مدتها پیش نابودی قریب الوقوع وی را پیش بینی کرده اند ، بمثابه خرابی ستون این بنای شیطانی خواهد بود. (لازم به ذکر است که در مدت چند سال گذشته 1 یا 2 نقشه ترور ملک عبدالله نیز فاش و خنثی شد)
احتمال وجود یک خطا
با مطالعه برخی کتب ومنابع مهدویت تا مدتها فکر می کردم که این واقعه مبارک در ماه ذی الحجه روی خواهد داد و در این ایام بی صبرانه انتظار آن را می کشیدم ولی دیروز که با استاد خادم الامام(عج) از محققین برجسته مهدویت در این زمینه صحبت می کردم ، ایشان به وجود یک اشتباه در این زمینه اشاره فرمودند و آن اینکه برخی گمان می کنند که فرد مورد اشاره در حدیث :
امام صادق(ع) :
هنگامی که مردم در عرفات وقوف کرده اند ، سواری که بر وسیله نقلیه تیزتکی سوار است ، از راه می رسد و مرگ خلیفه ای را خبر می دهد ، فرج آل محمد(ص) و فرج همه مردم در آن هنگام است.(2)
که در ماه ذی الحجه کشته خواهد شد ، ملک عبدلله است در حالی که ما فکر می کنیم این فرد صدام بوده است که دو سال قبل دقیقاً در همین ایام کشته شد ، ایشان می فرمود که بنده با سایت بنت جبیل که از سایتهای بسیار فعال در زمینه مصداق شناسی عصر ظهور بوده و محققین آن از گمنامان هستند ، همکاری دارم از اعضاء این سایت می فرمودند که رفقای ما از گمنامان در مراسم دو سال پیش حج که تشریف داشتند نقل می کنند که دقیقاً وقوع این حادثه را به چشم خود دیده اند زمانی که یکی از این وهابیون داغدار مرگ صدام سوار بر جیب آمریکایی وارد صحرای منی شده و خبر مرگ صدام را اعلام کرد و غوغایی در بین وهابیون طرفدار صدام ایجاد شد که چرا چنین فاجعه ای باید در روز عید قربان برای ما روی دهد ( عید قربان آنها مصادف با روز عرفه در ایران بوده است ).
البته این محقق عزیز می فرمود که بنده تصمیم دارم که مقاله آل سعود را که آماده است در طی هفته های آینده منتشر نمایم ، مقاله ای که دارای احادیثی عجیب و یقین آور در مورد تطبیق زمان ما با ایام نزدیک به ظهور است که بنده با کسب اجازه از ایشان به یک موردش اشاره می کنم :
ایشان می فرمود حدیثی داریم در کتب قدیمی که کمتر مورد توجه محقیقن قرار گرفته است بدین مضمون که عربستان پادشاهی خواهد داشت که نام او نام یک حیوان است و پادشاه بعدی که برادر اوست عبدالله نام دارد و بعد از عبدالله ظهور خواهد بود ، ایشان می فرمود ما در فرهنگ لغت عرب که جستجو کردیم معنی «فهد» را یوزپلنگ ذکر کرده بودند.
البته امیدواریم این محقق عزیز در روزهای آینده مقاله آل سعود و این حدیث عجیب را بصورت کامل همراه با سند ، منتشر فرمایند.
زلزله بزرگ عربستان در چه تاریخی ؟!
احادیث شریف برای مرگ عبدالله زمان مشخصی را ذکر نفرموده اند و ممکن است در هر روزی از ایام سال رخ دهد حتی در ذی الحجه و ایام حج ! انشاالله
............
(1) – غیبت شیخ طوسی ص 271 – بحار الانوار ج 52 ص 210
(2) – غیبت نعمانی ص142 – بحارالانوار جلد 52 ص 240 ( روزگار رهایی ص 920)
(3) – قابل ذکر است که خاندان آل سعود ریشه ای یهودی دارد از خاندان یهودیان مردخای که کینه عمیق و دیرینه آنها را نسبت به مسلمانان و علی الخصوص شیعیان قابل درک می سازد.
( البته خادم الامام(عج) نام مستعار ایشان است)
منبع : http://montazerane110.blogfa.com/90101.aspxبیوگرافی سفیانی
حال با عنایت به این روایات و اوضاع کنونی سوریه سئوال اینست که آیا حوادث امروز سوریه با سفیانی مرتبط است یا خیر؟ازآنجا که همیشه باید منتظر ظهور حضرت صاحب عج بود بررسی وقایع کشورهای مطرح در روایات از وظایف هر کس است وبا عنایت به شباهت برخی وقایع واشخاص با روایات که ممکن است اتفاقی هم باشدهوشیاری بسیار لازم است ودر روایات از سه جبهه مختلف در سوریه نام برده است وجبهه ابقع که احتمالا حاکمان شام خواهند بود با نیروهای اصهب که از خارج پایتخت شام است برای بدست گرفتن زمام امور وحکومت سوریه خواهند جنگید واین شبهه پیش می آید که حکومت فعلی سوریه وارتش به اصطلاح آزادی بخش سوریه همان ابقع واصهب باشندوحلقه وجبهه سوم سفیانی است که باید با حضور خود حکومت سوریه وارتش آزادیبخش را نابود وحاکم سوریه گردد والبته سفیانی باید حکومت 5شهر را بدست گیرد که اردن عراق شام حلب واحتمالا لبنان جزء آن است وکنفرانسها وجلسات مختلفی که توسط غرب در مورد سوریه وبرای اشتعال جنگ داخلی با همکاری قطر اردن وعربستان انجام می گیرد شاید به شدت گرفتن جنگ داخلی وفروپاشی حکومت سوریه منتهی گردد زیرا این گروهها بدون توجه به قوانین بین المللی فقط هدف حمایت از یهود در مقابل اسلام را در دستور کار دارندوسیل سلاح های غربی درحال ورود به سوریه جهت براندازی سوریه است اما حضور مقتدر روسیه در دفاع از منافع خود تحت عنوان دفاع از حکومت سوریه نیز برپیچیدگی اوضاع افزوده است واحتمال بروز جنگی بزرگ در سوریه وجود دارد هرچند روسیه اثبات کرده است که اقدامش فقط درحد قطعنامه است وهیچگاه تاکنون اقدامی عملی برای جلوگیری از گسترش نفوذ غرب درخاورمیانه نکرده است وبه هیچ وجه قابل اعتماد نیست البته نباید چون برخی افراد که ارتکاب معاصی فراوان را راه تعجیل ظهور امام زمان عج می دانند نباید به صرف وجود تشابهاتی با برخی روایات دست روی دست گذاشت وشاهد فروپاشی یکی از مهمترین محورهای مقاومت اسلامی بودلذا با هوشیاری تمام باید وقایع منطقه دنبال گردد.
قسمتى از آیاتى که روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام تاویل به ظهور قائم آل محمد، امام زمان علیه السلام شده است:
ولئن اخرنا عنهم العذاب الى امه معدوده از امیر المومنین علیه السلام روایت شده که در تاویل این آیه شریفه فرمود:امه معدوده ، اصحاب قائم آل محمداست که سیصد و سیزده نفر مى باشندو در تفسیر عیاشى از حضرت صادق علیه السلام روایت مى کند که فرمود:
خداوند اصحاب قائم ما را در یک لحظه مانند ابرهاى پراکنده فصل پاییز جمع مى کند .و ذکرهم بایام الله سوره ابراهیم ، آیه مبارکه پنجم
امام محمدباقر علیه السلام فرمود: ایام الله ، سه روز است ، روز قیام قائم آل محمد صلى الله علیه و آله ، روز رجعت ، روز قیامت .
و لقد کتبنا فى الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادى الصالحون . سوره انبیاء، آیه مبارکه صد و پنجم
یعنى در زبور (حضرت داود پیغمبر علیه السلام ) بعد از کتب آسمانى سابق نوشتیم که زمین را بندگان صالح ما به ارث مى برند و اینان قائم آل محمد صلى الله علیه و آله و یاران آن حضرت مى باشند .
الذین ان مکناهم فى الارض اقامواالصلوه و اتواالزکوه و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر. سوره حج ، آیه مبارکه شصتم
امام محمدباقر علیه السلام فرمود: این آیه متعلق به آل محمد صلى الله علیه و آله است ، یعنى دوازده امام علیهم السلام و شخص حضرت مهدى موعود علیه السلام و یاران او که خداوند آنان را در شرق و غرب جهان جاى دهد، و دین اسلام را غالب گرداند و هر بدعت و باطلى را به وسیله او و یارانش محو کند. و آنچنان عالم در آسایش بسر برد که اثر ظلم در جایى دیده نشود .
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
امام صادق علیه السلام مى فرمود: این آیه درباره قائم آل محمد صلى الله علیه و آله نازل شده ، به خدا قسم (مضطر) اوست که دو رکعت نماز در مقام حضرت ابراهیم علیه السلام بگذارد و خدا را بخواند، پروردگار نیز اجابت کند .
اقتربت الساعه سوره .مبارکه قمر، آیه مبارکه یکم روایت شده که مقصود ساعت قیام آل محمد صلى الله علیه و آله است .
مدهامتان . سوره الرحمن ، آیه شصت وسوم یونس بن ظبیان از امام صادق علیه السلام روایت نموده که در تفسیر این آیه فرمود: در دولت امام زمان علیه السلام راه میان مکه علیه السلام راه میان مکه و مدینه با درخت خرما اتصال یابد.
هو الذى ارسل رسوله بالهدى و دین الحق لیظهره على الدین کله و لوکره المشرکون . سوره صف ، آیه نهم
این آیه نیز درباره قائم آل محمد صلى الله علیه و آله است . ابوبصیر مى گوید: از امام رضا علیه السلام از آیه هو الذى ارسل رسوله بالهدى ... سوال کردم ، فرمود:هنوز موقع تاویل این آیه نرسیده است ، گفتم : قربانت گردم که موقع آن فرا مى رسد؟ فرمود:انشاءالله هنگامى که قائم قیام کند.
الذین یومنون بالغیب . سوره بقره ، آیه یکم
امام صادق علیه السلام فرمود: هر کس اقرار به ظهور امام زمان علیه السلام کند ایمان به غیب آورده است.
اعملوا ان الله یحیى الارض بعد موتها. سوره حدید، آیه بیست وششم
امام باقر علیه السلام فرمود: خداوند زمین را با ظهور قائم آل محمد صلى الله علیه و آله زنده مى گرداند، از آن پس که با کفر اهلش مرده باشد .
و نرید ان نمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین . سوره قصص ، آیه چهارم
امام على علیه السلام در تفسیر این آیه فرمود: اینان که در سرزمین ضعیف گشته اند آل پیغمبرند که خداوند حضرت مهدى علیه السلام آنها را برانگیزد تا آنان را عزیز و دشمنانشان را ذلیل گرداند.
جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا . سوره اسراء، آیه هشتاد و سوم
یعنى حق آمد و باطل از بین رفت ، زیرا باطل رفتنى است ، امام باقر علیه السلام فرمود: چون قائم ما ظهور کند دولت باطل از میان مى رود
و السماء ذات البروج. سوره بروج
اصبغ بن نباته از ابن عباس روایت کرده که پیغمبر صلى الله علیه و آله فرمود: منظور از آسمان در آیه منم ، و برجها امامان اهل بیت و عترت من هستند، که اول آنها على علیه السلام و آخرشان مهدى علیه السلام و آنها دوازده تن مى باشند.
لعل الساعه قریب . سوره شورى ، آیه شانزدهم
مفضل بن عمر از حضرت صادق علیه السلام نقل کرده که منظور وقت ظهور قائم علیه السلام است.
در تورات و انجیل فارقلیط شد پرکلیتوسه 47به ابجد 47کسانی است که نام آنها بر سر زبان ها باشد و همه کس آنها را ستایش کنندبه علم ریاضی علم ابجد قرآن پرکلیتوسه 47 منظور نبوت خاتم و اهل بیت او میباشند پرکلیتوسه 47 به شگفتی آيه تطهير دقت کنیم: این آیه قرآن 47 حروف دارد 47 شجره مطهره 47 و 12 امام هم حروف اسمشان 47 میباشد این آیه نورانی اهل بیت هم 47 حروف میباشد 47(إنما يريد الله ليذهب عنكم الرجس أهل البيت و يطهركم تطهيرا)47این آیه دارای 47حرف میباشد. تعداد حرفهای اسامی زیر :فاطمة 5 علي 3 حسن 3 حسين 4 علي 3 محمد 4 جعفر 4 موسى4 علي3 محمد 4 علي 3 حسن 3 محمد 4 در مجموع 47 حرف.در قرآن ثبع المثانی من القرآن العظیم مراد نام ائمه شیعه بدون تکرار در قرآن 7 بار آمده چهار علی چهار محمد دو حسن جعفر موسی که در راه است انشاء الله با عصای و انگشتر سلیمان در راه است47 شجره مطهره 47 منظور خانواده پیامبر میباشد ابجد 47 شجره مطهره 47